lørdag den 18. juni 2011

OMG, sommerferie :D

Fik sommerferie fra igår af, det føles bare mega underlig ikke længere at skulle tænke på skolen, men nu skal jeg snart igang med at forberede cosplays til Genki, så jeg kan være i god tid i år.

Biologi eksamen igår gik helt forfærdelig. Jeg følte jeg havde styr på hele pensum og alle spørgsmålene, men til selve eksamen misforstod jeg hvad det var jeg skulle snakke om, og endte med at få 02. :( Jeg havde valgt at ligge fokus på spørgsmål 2 og 3, fordi jeg treode 1'eren var den der var mindst vigtig, og så fandt jeg ud af bagefter, at det var helt omvendt.
Menmen.. Jeg gik ned til kontoret bagefter og fik snakket med vicerektoren om det, og har nu fået min eksamen annulleret, og kommer til at få Biologi igen til næste år så jeg får en chance mere. Til gengæld kommer jeg ikke til at have Natur Geografi igen, hvilket bestemt ikke gør mig noget, så happy ending. :) og til kommende eksamer vil jeg spørge min lærer, hvilket af punkterne/spørgsmålene jeg skal ligge mest vægt på, inden jeg går ind til forberedelsen.

Se hvad der lå på mit skrivebord, da jeg kom hjem, haha. Min søde far har købt en spiderman mappe til mig på et loppemarked, hvor er det herligt at de kender mig så godt xD


Det var egentlig meningen at jeg skulle have været til Copenhell den her weekend, hvilket jeg virkelig havde glædet mig til. Men natten inden fredag fik jeg pludselig migræne. Lå med ondt i hovedet og opkastninger hele natten, og fik kun sovet 2 timer. Så følte virkelig ikke jeg havde overskud til festival og koncerter den dag, så valgte at blive hjemme i Roskilde istedet.

Nu hvor jeg sparede 600 kr. på ikke at tage til Copenhell, måtte jeg da lige købe den sidste sæson af LOST (weeeeee). Det bedste var, at den egentlig stod til 500 kr. nede i Fona, min fik dem til at ændre prisen til 300 kr. istedet, fordi forna'en på strøget har den på tilbud. Det skal jeg virkelig huske til en anden gang, at man kan spørge om det.

Til sidst et lille billede af mig der har fået pandehår igen. Det er desværre blevet lidt skævt, men regner med at få min frisør til at rette det for 60 kr. når jeg lige kan tage mig sammen.
Synes det passer meget bedre til loli-stilen end mit gamle pandehår :) (tak for rådet Enifuu!)

(alvorligt ansigtsudtryk I know)

Men nu vil jeg slappe af, holde ferie og se den sidste sæson af LOST.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...