torsdag den 9. juni 2011

Læseferie og Genki

Den her læseferie er bare awsome. Det er VIRKELIG rart endelig at kunne sove længe uden dårlig samvittighed.

I søndags var jeg på arbejde i 14 timer!!! Fra klokken 7:30 om morgen til 21:30 om aftenen, jeg var godt nok smadret da jeg havde fri, men endte alligevel med at tage en fyraftens øl med en veninde og et par af mine kollegaer, så var først hjemme omkring klokken 1.
Til gengæld har jeg kun 1 vagt i den her uge, som ligger på lørdag, så har en masse dejlig fritid ^^

Er begyndt at ligge planer for Genki, indtil videre skal jeg havde lavet mit Lady cosplay færdigt:



Håber på at kunne deltage i en af genkis cosplay konkurrencer med det, det bliver awsome!
Udover Lady har jeg faktisk ikke andre cosplay planer, tror jeg kommer i loli en af dagene, har en kjole jeg gerne vil have syet færdig.

De sidste par dage har jeg brugt på at rydde op og gøre rent, og cykle rundt i Roskilde for at besøge forskellige venner. I mandags cyklede mig og Taya-Naja ud til stranden for at bade for første gang i år.
Glæder mig til at biologi er overstået om en uge, så har jeg sommerferie i 2 månedener ^_^

Lige et random billede fra Ruder Konge:

Nettodude, Lund, David, Malou og Ida
Læseferie er awsome.

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...