søndag den 10. oktober 2010

LoLoLolita ~

Har haft en super nice weekend, i fredags var jeg til Halloween fest, og igår var jeg til noget hyggedruk med et par gamle venner, og idag er det bare den mest chilleren søndag, hvor mig og min kæreste skal se film, game og lave pizza, livet er nu engang skønt!

Jeg er begyndt at eksperimentere lidt mere med lolita stilene :) ~

Skulle bare prøve nogle hurtige outfits, så der er ikke gjort så meget ud af håret og makeuppen D: er meget glad for konstruktiv kritik, så bare fyr løs! Kan dog allerede nu se, at til mit guro outfit mangler der en petti, og en klap for øjet, og måske lidt mere blod D:

Det gik op for mig at jeg næsten ingen smykker havde, der kunne gå til loli, så smuttede forbi H&M for at købe lidt ind:

Elsk på billige smykker! er især glad for uret, selvom det ikke er et rigtigt ur XD

Og nu vi alligevel er igang med lolita, har jeg lavet en ny (meget hurtigt) skitse til et muligt Halloween lolita outfit, denne gang knap så cosplay ~
Så hvad synes i? :D kunne godt bruge nogle råd til hvordan jeg gør det mere Lolita, og mere Halloween.

Har allerede lavet hårbøjle ^_^ selvom det er et lidt utydeligt billede:


.. nu vil jeg smutte tilbage, og game lidt wow, i total loli style 8D

3 kommentarer:

  1. Tror dit guro outfit bliver rigtig godt med de forbedringer du selv vil lave :D Måske skulle du også overveje at lave en armslynge og smække noget flot på den? For lige nu ser din overkrop meget ren og hvid du, hvis du forstår :3

    Sidst jeg var i H&M stod jeg længe og kiggede på de-der 3 flotte brocher
    *Q* Men de var lidt for pricy for mig - synes bestemt ikke de er 60 kr værd XD;

    Og jeg tror den Halloween kjole bliver rigtig sød :D Ikke cosplay-ish imo! Hatten er allerede alt for cute!

    SvarSlet
  2. *Måske skulle du også overveje at lave en armslynge og smække noget BLOD på den?

    - Fixed 8D

    SvarSlet
  3. yo, faldt over din blog efter at have læst dén der secret :b *creepy dude*
    Det er nogle mega fede smykker du fandt i H&M! *jealoux*, tror selv jeg vil ned og kigge efter det falske ur ^^ og tror godt du ligesom mig kunne trænge til at investere i en ordentlig petticoat til dine lolita-outfits..

    Jeg glæder mig til at se billeder af dit færdige Halloween-sæt som ser meget lovende ud :3

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...