lørdag den 30. oktober 2010

Halloween på faust + lørdag

Igår var jeg så til fredags cafe på skolen og til Halloween fest på Faust med Angelica. Normalt synes jeg Faust er en smule dødsygt og stenet, men når der er tema fester, er der virkelig folk der gør noget ud af det! Det var så fedt at se alle udklædningerne. Har desværre ikke nogen billeder af mit eget Edward Scissorhands kostume endnu, som jeg ellers fik rigtigt mange komplimenter for, men skal have det på igen iaften, så håber jeg at få taget nogle billeder!
Var ret øv over at jeg måtte tage hjem så tidligt fra Faust, men havde fået det virkelig dårligt D:, det var så ekstremt pinligt, jeg kastede op i toget på vej hjem imod Roskilde foran en helvedes masse mennesker, og togkontrollern måtte komme hen med vand til mig. Og jeg havde kun drukket 1½ fadøl? Jeg må været blevet svagdrikker. D:
Og for at gøre det endnu værre, var der en tilfældigt person der havde set mit stunt, og fik mig med i en Taxa fra Roskilde station, så jeg ikke behøvede at gå hele vejen hjem, aner ikke hvem hun var, men 1000 tak tilfældige fremmed. Det er virkelig noget jeg sætter pris på.

*

Weee weee.. Jeg har endelig fået mig en Ed Hardy trøje, købte den af Angelica igår, og er så glad for den 8-D *hjerte hjerte*
Bemærk hvor langt mit hår er blevet og hvor meget af min naturlige hårfarve(rød) er kommet igen, det er bare suuuper. Tog også kun lige 2 år for det at vokse ud..

Idag er det bare chillern lørdag, indtil jeg skal på Obscene aften. Skal også have lavet mit kostume endnu bedre til iaften. Men hvor er det nice ikke at skulle noget en lørdag, tror det er over en måned siden jeg sidst havde en lørdag hvor jeg bare kunne chille, høre musik, rydde op og lave lektier.

Tror snart jeg tager mig sammen og får ryddet op på mit værelse, det er blevet mega rodet på bare 2 dage! Wtf?
Og tager mig sammen til at sortere mine notater og papirer.. >_<

1 kommentar:

  1. Glæder mig til at se din Edward x3 x3
    Look out for the jigsaw pig mask killer! xD

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...