tirsdag den 26. oktober 2010

Mini update.

Har haft en super nice ferie; arbejde, koncert, fester, workshop, loli meetup, har været total adventure når det er bedst.
Uheldigvis har jeg ikke fået taget nogle billeder undervejs, og jeg synes personligt en blog uden billeder er røvsyg, så her et lille billede fra webcame'et af mig og min gode ven Lord Niller. Tysk timer er jo fantastisk spændende.

Det her er egentlig bare for at lave en hurtig opdate, jeg har slet ikke haft tid til at poste i flere uger.

Lady GaGa koncerten var awsome, jeg har stadig vabler efter min sko, selvom det vidst er en uge siden nu Dx avav

Menmen, for at lave en stooooooor nyhed, jeg er sgu blevet forfremmet! Min chef snakkede med mig igår, og jeg var så bange for at blive fyret, men næh nej, de kan bruge mig og har råd til mig, så i 2011 bliver jeg rig. Yes sir

Nåmen, mini updater er mini, der kommer mere senere når jeg engang har tid.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...