tirsdag den 12. oktober 2010

To much Halloween on my mind D:

Jeg er simpelthen den største Halloween fanatiker ö det er helt sindsygt, jeg skal SÅ meget til USA og holde Halloween igen engang D':

Var så heldig at skulle til en Halloween fest med min klasse her i weekenden. :) taadaa:

Det skulle forstille hende fra the Grudge, hvilket jeg er godt tilfreds med, bortset fra jeg nok skulle have haft håret mere over øjne, og knapt så en markant makeup.

*

Idag har jeg været kreativ med ringe til Halloween Lolita Meetup'et ^_^

2 ringe lavet af fimoler, den ene af et græskar, og den anden en edderkop. Kommer til at matche mit outfit rigtig godt tror jeg ^^

*

Og omg!! Jeg fandt de SØDESTE Halloween hårspænder på mit arbejde igår, som jeg bare MÅTTE eje, tror de skal bruges til meetuppet og Lady GaGa koncerten :D :D

*
Med hekse hat og det hele. På torsdag skal mig og min mor sy nederdelen, og på fredag modtager jeg forhåbenligt min pakke med strømpebukserne, så jeg kan nå at blive helt klar!
Glæder mig til at se alle der kommer ^_^

4 kommentarer:

  1. Hvor ser dit outfit gennemført ud! Hvid pudder på hele kroppen! Nice! :)

    Og hvor arbejder du henne? De spænder er jo for nice!

    SvarSlet
  2. Høhø, du tænger til lidt sol 8D Jeg elsker hvad mankeup kan gøre! Er det bare pudder du har brugt eller er det hud maling?

    Og hvor er de smykker du har lavet bare vildt nuttede!

    SvarSlet
  3. Zarsu: Haha, det er hvid teater sminke der blev brug :) det ville have været umuligt med pudder! o.o

    Wainzy :Jeg arbejder i Fakta 8D men tror du skal synde dig, de hårspænder vi havde i vores butik var næsten væk på 2-3 dage :p

    SvarSlet
  4. Hey Christine.. Jeg har selv fået købt mig det hvide maling nu <3 tak for tippet. Men jeg synes det er lidt svært at fordele "jævnt" og uden streger. Har du nogle tips? Skal man lægge flere lag og lade dem tørre eller ét tykt lag med det samme? Jeg bruger en rund makeupsvamp og vand dertil :) Synes dit ser meget pænt ud på billedet nemlig. Måske skal jeg bare øve mig en masse.. XD

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...