tirsdag den 7. december 2010

godmorgen ^_^

Lååål, dagen igår var awsome.


Startede med at jeg sov længe fordi vi havde et modul aflyst, og når jeg endelig står op ser jeg at idræt også er aflyst, fantastisk! Kommer så tidligt hjem fra skole, og får sovet en middagslur inden jeg tager op og mødes med nogle venner på et værtshus, tak til Akuma, Ida, Nadia, Niels, Lund, Martin, Lucas, Mark og Kristoffer for at fejre fødselsdag med mig en mandag :)

Vi sad der fra 17-23, hvorefter nogle af os gik ned i blokbuster, for at vente på Cataclysm. Jeg var så heldig at blive nummer 9 i køen, så fik også en t-shirt 8D jeg var ret bombet efter 4 dages fest og druk, og valgte at ligge mig til at sove på gulvet i blokbuster imens vi ventede. Haha.


Idag har været stille og rolig, har pjækket lidt i skolen igen og sovet hele dagen. Planen for resten af ugen ser således ud:

Onsdag: Skole + Arbejde
Torsdag: Tyskland
Fredag: Skole + Arbejde
Lørdag: Familie fødselsdag
Søndag: Arbejde
Mandag: Skole + Arbejde

Fantastisk, fantastisk - jeg bliver da rig i næste måned 8D

1 kommentar:

  1. Det var vildt med Cataclysm! Jeg arbejder i GAME og var havde en vagt til midnatsåbent! Der kom sygt mange mennesker!!!!!!!!!!!!!!! :D

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...