lørdag den 4. december 2010

tempo, tempo

Nice t-shirts 8D





Den her uge har bare været ALT for sindsyg, de sidste 3-4 dage er fuldstændig forsvundet.

Mandag: Arbejde fra 16-20:15

Tirsdag: Oppe i byen og shoppe med min mor, faldt i søvn klokken 19.00 da jeg kom hjem.

Onsdag: Trods det at jeg jeg sov klokken 19.00, sov jeg over mig. Holy shit. Nå men, ender med at tage på et værtshus da jeg får fri fra skole klokken 16:00, hvor det så lykkes mig først at komme hjem klokken 2.00, og først få sovet klokken 3:30.

Torsdag: Dødhamrende træt i skolen, har fri 11:35 og tager hjem og sover. Står op igen klokken 18:00 for at tage ud på skolen igen og holde horror maraton hele natten! >_<

Fredag: Hilser på min lærer klokken 7:30 imens jeg pakker min sovepose sammen efter 1½ times søvn. Pjækker fra sidste time for at tage hjem og sove. Står op allerede 15:00 for at cykle ud i et industri kvarter fordi er billige støvler.. Cykler bagefter op i byen og mødes med et par venner på et værtshus. Tager hjem og klæder sig ud som en superhelt og tager til gymnasiefest.

(!!!)
min døgnrytme hænger bare ikke sammen mere, idag vågnede jeg klokken 8 og var frisk. I aften skal jeg på Paramount og fejre fødselsdag med nogle venner og masser af kage 8D og i overmorgen er 24 af mine bedste venner inviteret til min fødselsdag, hvor vi skal spise æbleskiver, drikke øl og se pokemon.

Mandag er min fødselsdag, regner med at tage i byen efter skole, og når klokken så er deromkring midnat, bevæge mig op imod gameshoppen XD (høhø nørd)

Utroligt at jeg ikke har mere fravær end jeg har, når jeg laver så meget fis :D Har vidst 3,5% for perioden og 2% for året. Det er jo ganske pænt.


1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...