torsdag den 23. december 2010

de der julegaver..

Done med dem!

Stod op idag, og tænkte jeg heller måtte tage mig sammen til at købe julegaver, havde halvt om halvt glemt at det snart var jul, - oh suk. Det eneste jeg glæder mig til er maden, og måske lidt til at få gaver, for i år har jeg hjulpet min familie lidt, og selv købt mine gaver, så jeg er sikker på at jeg får noget jeg kan bruge d:


At pakke julegaver ind kan virkelig tage pusten fra en! Men forstår ikke hvorfor alle har så meget stress med at få dem købt, jeg brugte cirka en halv time på at købe dem.. det eneste stress var den lange kø af stressede mennesker man mødte i hver butik. o.o

Men ellers vil jeg ønske en glædelig jul til alle min 31 læsere ^_^
håber i får gode gaver, god mad og en hyggelig aften :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...