søndag den 5. december 2010

Hvem er den pokemon?

Whooohooo! Se et fantastisk con-menneske jeg har været i år 8D det svarer faktisk kun til en con hver 3. måned, men stadig! har aldrig været til så mange cons på et år, og startede i 2007.


*

Nye støvler 8D fik dem på et rastlager til sammenlagt 300 kr., billederne er skod, de er i virkeligheden sorte.
*

Fandt lige et billede fra gamle dage, der var en der spurgte hvor længe jeg havde cosplayet, og når man tænker over det, så har jeg over 10 års kostume erfaring xD

Jeg vandt for bedste kostume i 3 konkurrencer ud af 3 i 2004

*

Igår holdte jeg 18 års fødselsdag for vennerne, vi havde pokemon maraton og drak 3½ kasse øl, og spiste risengrød og æbleskiver. Det var awsome!

Idag er det min rigtige fødselsdag, og haha, fik tidligt fri fra skole pga. idræt var aflyst, så nu har jeg ikke så meget at lave før i aften 8D

men ha' en fantastisk dag idag, solen skinder og sneen smelter! :D

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...