tirsdag den 21. december 2010

why do all good things come to an end?

Er gået fuldstændig i stå med at blogge, der er ellers masser af blogge om.

Lige nu er hele verdenen langtsom ved at falde sammen omkring mig, det break up jeg skrev om for over 2 måneder siden er igang igen. Det har været like on and off i 2 måneder, og nu er det bare off for evigt og altid. Har været dybt ulykkelig og grædefærdig i 4 dage nu, det er noget kompliceret lort.

Men som altid overlever jeg nok, det er bare et spørgsmål om tid. De sidste 4 gange vi har været off, gik der en uges tid, og så var jeg glad igen.
Har btw farvet hår, var træt af det naturlige orange røde, så farvede det mørkerødt i stedet.
Er blevet ganske tilfreds.


Ellers har jeg bare tosset rundt og brugt mine penge på værtshuse som altid, hvilket også er hyggeligt nok. Igår havde jeg sidste skole dag, og nu har jeg 2 ugers ferie hvor jeg regner med at tage alle de ekstra vagter jeg kan, og ellers bare chille derhjemme og game lidt wow.
Er btw blevet rigtig glad for miy arbejde! Jeg arbejder som lukkeansvarlig nu, og har ansvar for hele butikken + at jeg får det dobbelte i løn, det er fandme nice at blive 18 år..

men nu vil jeg cykle hjem til et par venner, drikke et par øl og holde tirsdag. Og huske mig selv på at jeg skal blogge noget mere fremover!

3 kommentarer:

  1. Håber du klare det med kæresten :)
    Hvilken server spiller du på? (i wow self)

    SvarSlet
  2. Oh, held og lykke med at kommer over kæresten.. Det tager tid, men hvor irriterende det end lyder, så skal det nok gå :)

    Hvor arbejder du? : D Jeg er desperado for at finde et job, inden jeg officielt stiller mig ned på et gadehjørne med de hjemløse og sælger Hus Forbi. >_<"

    SvarSlet
  3. Jeg spiller på Balnazzar, men skifter nok snart, da et er samme server som min eks og hans venner d:

    Arbejder i Fakta, men det er hvis ret svært at få arbejde der, når man er over 18 ö

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...