søndag den 4. marts 2012

GAGA makeup + meetup med frills!

Kom lige i tanke om at jeg havde nogle billeder fra februar liggende, som jeg endnu ikke har postet.
De første er fra frills meetuppet, som var super hyggeligt, men nøøøj, jeg vender mig aldrig til at det er så dyrt at gå på cafe. Håber snart jeg kan holde mit eget te-meet, hvor alle kan tage hjemmelavet kager, cookies, cupcakes, scones, muffins og te med 8D



Mit outfit den dag:

Har haft et par hvide lolita sko liggende i 1000 år uden at bruge dem, så tænkte jeg ville lave et outfit jeg kunne bruge til dem. Mangler dog lidt mere hvidt, tror jeg vil bruge en sort/hvid headbow, sorthvide strømper og en hvid taske oveni næste gang :)

Om aftenen efter meetuppet tog jeg på paramount, der var 10 kr. rabat hvis man kom i corpespaint, så tænkte det var en undskyldning for at være lidt kreativ med noget makeup, har længe gerne ville forsøge mig med Lady GaGa's makeup fra Born This Way, det tog bare mega lang tid at ligge, omkring en time.



Billederne er taget klokken 3:00 om natten da jeg var kommet hjem fra byen, så makeuppen havde allerede siddet i 7 timer, så det så en del bedre ud til at starte med, burde havde taget billeder inden jeg tog afsted.

Resten af min søndag bliver med Heroes V og chips :D Pga. AT har jeg fri imorgen og iovermorgen, så det er super lækkert, dog er jeg ret blankt med hensyn til AT, da jeg ikke aner hvad jeg skal skrive om, har valgt fagene Engelsk og Samfundsfag, så burde kunne finde noget spændende.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...