fredag den 9. marts 2012

I WANT!

Har ingen penge fortiden, men får jeg forhåbentligt snart her i næste måned, så bruger tiden på at drømme om ting jeg gerne vil eje, så har lavet en top 10 liste, i random rækkefølge:

1. Industriel piercing, folk der har fuldt min blog et godt stykke tid, ved jeg allerede har fået lavet en, men uheldigvis gik der rigtig meget betændelse i, så endte med at måtte tage den ud, men ville virkelig gerne have en ny.


2. Et testel! Jeg er simpelthen blevet stor forbruger af te, drikker 2-3 kopper om dagen, så et testel ville være genialt, har fået lov at holde te-party hjemme hos min kæreste, da han bor i et noget større hus end jeg gør, så mangler bare et awsome testel, så kan jeg også få øvet mig i at bage cupcakes, scones, cookies og muffins.


3. Konge pyhton, har altså ønsket mig en slange, siden jeg var 3 år gammel faktisk, men så længe jeg bor hjemme er det rimlig meget no go, da min far har angst for slanger. Regner med at flytte hjemmefra når jeg er blevet student og har fundet mig et ekstra job ved siden af dem jeg har nu, og så skal der købes en slange. Er udmærket klar over at slanger ikke er kæledyr, jeg ser dem også mere som hobby/interesse dyr.


4. Fandt den her kjole på en side der hed noget i stil med this-is-why-i-am-broke, skal jeg så meget eje. Overvejer lidt at sy den selv, efter en af de gameboys jeg har liggende der hjemme.

5. En plakat med Wolverine, alle de hjemmesider jeg har fundet en plakat på, er forsendelse altid løbet op i 200 kr., hvilket jeg ikke gider at betale for en plakat. Håber jeg finder en i en dansk butik en dag. :)


6. En dinosaur tattoo, har jeg ønsket mig i et par år nu, har bare endnu ikke fået råd og tid til at tænke over det. Jeg var faktisk oppe hos tattoovøren for et halv år siden, men besluttede at vente med at få den lavet, til jeg ikke havde så meget mellem ørene. Tror det en god ide ikke at få lavet tattoos, imens man er stresset. Regner med at få den lavet til min 20 års fødselsdag, som en gave til mig selv :D


7. Charizard plush. Der er snart børneloppemarked i Roskilde gågade, hvor jeg med lidt held måske kan finde en, har i hvertfald fundet alt fra pokemon bamser, tasker, figurer, kort, spil og film på det loppemarked, de sidste par år.

8. En projektor, synes film aftenener er totalt undervurderet, hvis havde en projektor ville jeg holde starwars nat, harry potter nat, ringeneste herre nat, narnia nat, disney nat osv., ville være så awsome.

9. Har allerede en fugleedderkop stående hjemme hos en af mine venner, men kunne virkelig godt tænke mig endnu en, men igen, må vente til jeg flytter.


10. En ny abjd, var nødt til at sælge min gamle for at få råd til køretimer, tragisk, men skal så meget købe en ny, når jeg engang får råd.

Tror jeg skal tage at tage nogle ekstra vagter, hvis jeg skal have råd til alt mit crap 8D

1 kommentar:

  1. Hvad med posterland mht wolverineplakaten? Der kan du jo tage forbi næste gang du skal til kbh :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...