onsdag den 14. marts 2012

studenter hue og sidste skoledag!

Det er lige gået op for mig, at der er under 40 skoledage tilbage til læseferien, og jeg endnu ikke har bestemt mig for hvilket kostume jeg skal lave til sidste skoledag. Har indtilvidere 3 jeg har overvejet, Sandra fra Ronald Barbaren, Esmaralda og Kim Possible.
Det er en meget svær beslutning xD Kan også være det ender med at blive noget helt 4., hvis folk har foreslag som de kunne se mig klædt ud som, må de gerne komme med dem.




Og lige til noget helt andet, fandt nogle virkelig flotte dinosaur smykker jeg lige vil dele. Har ganske vist ingen penge, men hvis nogen nu vil give forud på julegaver, ellers kan mine forældre måske overtales til at giver mig en af smykkerne i gave til den dag jeg bliver student.
De 3 første er fra Ebay, noget af det første der dukker op når man søger dinosaur smykker, den sidste, og den flotteste, har jeg ikke kunne finde hvor kommer fra. Hvis nogen ved hvor den kan købes må de godt give besked :)





1 kommentar:

  1. Du skal da være en krokodille fra Billigekostumer.dk. http://www.billigekostumer.dk/bk_dk/krokodille-plys-kostume-ssm31671.html

    De er sådan lidt dino-agtige og super seje :-)

    Hvornår har I sidste skoledag?

    Knuzzz

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...