tirsdag den 2. november 2010

Halloween på Obscene

En lidt sen update måske, siden det allerede er trisdag D: men nevermind.
Havde en super nice Halloween d. 30 på Obscene! Havde Scissorhands kostume på endnu en gang, bare med en lille smule bedre hænder.
Det sjoveste var, at jeg vandt en kasse øl for bedste kostume, men da jeg kom hjem var der kun 1 tilbage XD;
Uheldigvis regnede det ret meget, så mine pap-saksehænder er fuldstændig ødelagt, men tror jeg laver det igen ordentligt en anden god gang.

Billede af Nadia

D. 31, Halloween, var faktisk en rigtig dårlig dag. Jeg skulle have været i biografen med min kæreste, men istedet endte det med at vi slog op. :'/ Det er noget være lort når man har været sammen i ca. 1 år. Så bliver man pludselig helt rastløs uden en kæreste, men jeg overlever nok <3>
Love u <3

1 kommentar:

  1. Super cool kostume!
    Men ærgeligt det med dig og din... nu eks-kæreste D:

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...