onsdag den 3. november 2010

I'm just great.

Så.. nu har jeg været single i 2 dage. Det går skam udemærket :) Pludselig får jeg en masse fritid til at lave ingenting, så det er bare perfekt på nogle punkter. Okay, det virker ret vildt at komme sig over et års forhold på bare 2 dage D:, men jeg tror bare jeg ser meget posetivt på det, og følelsen af at jeg nu kan være 100% migselv igen og have mere tid til cosplay og venner.

Idag er det den dejlige årlige OD-dag på gymnasiernee, hvilket for mit vedkommende betyder at jeg har fri. Jeg er bare for doven til at arbejde, og har en del afleveringer der skal laves anyway.

Har købt nogle nye piercingeringe på en rigtig sej hjemmeside http://www.crazy-factory.com/, synes de var lidt sjove. De er ihvertfald billige i forhold til danske piercinge shops!


Udover det har jeg forelsket mig totalt i 2 kigurumier fra http://www.babosarang.co.kr/, som jeg bare MÅ eje *w* Det eneste problem er, at jeg overhovedet ikke på nogen måde kan finde rundt på hjemmesiden, jeg ved ikke engang om de sender til Danmark!? >_<´

Kan heller ikke bestemme hvilken jeg skal købe først, synes uglen er så nice, men dragen er bare så meget mig. XD

3 kommentarer:

  1. Dewd! Køb dragen!! Den er for nice XD

    SvarSlet
  2. omg dragen er møg cute! : D haha!

    Jeg synes, det er stort at du er 'kommet dig' så hurtig. Men dog kan det hurtigt ske, at din dag imorgen ikke er ligeså 'overskuelig'. : / Forhold er komplicerede.. >_<" Jeg ville dø, hvis mit forhold gik i stykker.. Men selv hvis det gjorde, så er man jo nødt til at leve videre. Held og lykke med det : D Christine FIGHTING! \(^3^)/

    SvarSlet
  3. For mit vedkommende skifter jeg imellem at have det sådan "Hah jeg er cool og kan klare alt!" og "Omfg hvorfor tager han ikke telefonen jeg kan ikke uden ham ;___;"

    Men awesome kigurumier, har de en flagermus? XD

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...