søndag den 28. november 2010

Den ultimative lolita garderobe.

Jeg arbejder stadig på at få skaffet mig en nogenlunde acceptabel lolita garderobe, selvom den nok mest vil blive brugt til cons, events og meetups.

Har til det lavet en lille liste over de ting jeg selv synes jeg MANGLER. Rækkefølgen er helt tilfældig.

1. Kjoler
'
Okay, måske lidt mærkeligt, men jeg ejer faktisk ikke en eneste lolita kjole! ö og elsker virkelig Angelica Pretty's bittersweet kjoler, så håber på at købe en næste år :) ellers må jeg bare nøjes med den i midten til 2-300 kr. på ebay.

2. Smykker

Synes bare aldrig jeg har et nok udvalg af lolita smykker. Tror snart jeg bestiller lidt fra bodyline, eller kigger rundt omkring i H&M. Så faktisk at Gina Tricot havde 50% på smykker her den anden dag.

3. Tasker

Igen noget jeg mangler ret meget, jeg tror faktisk ikke at jeg ejer en eneste specifik Lolita taske eller pung. Synes det er en deltajle der er knap så vigtig, så det må vente lidt. d:

4. Skjorter og cardigans

Mangler virkelig meget en sort skjorte. Synes bare de fleste billige sorte skjorter ser så, ja billige ud! og cardigans må jeg også få skaffet mig! De er gode til casuel lolita, og i det hele tiden ret praktiske.

5. Cuffs

Ved ikke hvorfor, synes bare de ser SÅ nuttede og perfekt ud til en lolita :) tror jeg syer nogle selv at nogle blonder vi har liggende i kælderen.

6. Headbows

Igen igen noget jeg virkelig mangler! Aaah. Synes bare ikke man kan finde nogle der både er billige og flotte. ;_; men igen, noget man i værste fald selv kan sy.

7. Jakker og overtøj

Jakker synes jeg heller ikke er en ovendrevent vigtig ting, men her i vintertiden er det bare perfekt. De her er vidst fra ebay, men ellers tror jeg køber en på fan+friends.

8. Parykker

Mit eget hår er naturlig rødt, så synes bare slet ikke det passer til bittersweet genren (som er min yndlings), og udover det har jeg kun typiske cosplay parykker, og jeg kan heller ikke finde ud af at holde mit pandehår lige anyways.

9. Sko og støvler



Et par støvler, og et par lyserøde og hvide sko, så har jeg hvad skal bruge! :) har nemlig i forvejen masser af sorte lolita sko synes jeg.

Nu er der sikkert en der lyn hurtigt har bladret bloggen igennem, og tror jeg har lavet en liste over hvad man BURDE have i et lolita-klædeskab, men det er altid ikke det indlægget går ud på, det er hvad jeg MANGLER i mit klædeskab. ^^;

Men ønsk mig held og lykke, regner med at opnå min garderobe inden 2012, lol.

1 kommentar:

  1. Wow det var alligevel ret meget~~ Elsker din smag i loli >w< Super cute~ Håber du får det du vil have Good luck with the shopping~

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...