mandag den 8. november 2010

Snart voksen..

Om under en måned fylder jeg 18 år. Det er slet ikke til at overskue.. Det er bare alle de der irriterende ting som at søge SU, og tage kørekort jeg ikke kan tage mig sammen til, selvom jeg nok burde. Men endelig slipper jeg for at få andre til at købe drinks for mig når jeg er i byen, det er nu en bonus.

Nå men, som nogen måske har bemærket har jeg fået et ny banner. Det er godt nok ikke færdigt. Tegningen er tegnet af en fra min skole, er vildt glad for den ^_^

Synes bare scanneren har ødelagt den lidt :(

Udover det går jeg og glæder mig über meget til j-popcon, selvom jeg selvfølgelig er langt bagud i cosplays'ne. Har købt det meste af hans tøj i en genbrug, det skal bare sys lidt om, udover det mangler jeg at style hans paryk og købe hans sko.
Det bliver nok mit hidtil praktiske cosplay, fordi han har en bælte taske på! XD


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...