lørdag den 8. januar 2011

2011 + Loli Circle

Over 3 uger siden jeg sidst har opdateret, hvad gik galt? D:
Nåmen, der er ikke sket så forfærdelig meget nyt. Er startet i skolen igen, hvilket er virkelig virkelig dejligt! Jeg duer simpelthen ikke til at have ferie, jeg bliver alt for ensom og stresset D: Men nu vil jeg have gang i den her blog igen! det er jo gået helt i stå.

Det har været noget af en stresset og halv komisk uge, i næste uge går jeg i cølibat og stopper med at drikke i hverdagen. Det er simpelthen blevet for meget, jeg kan mærke at jeg langsomt har mindre og mindre energi. D: Den eneste dag jeg ikke har drukket i denne uge, har været i mandags, fordi jeg skulle på arbejde. Har aldrig haft en så helt igennem fjollet uge. Det er et mirakel at jeg har været i skole hele ugen og stadig er i live!

Nåmen, til nogle gode nyheder! Jeg er blevet medlem af Danish Lolita Circle :D glæder mig rigtigt meget til mit første meetup, selvom jeg i forvejen kender over halvdelen af dem der er med :D

Har i den anledning shoppet lidt loli:

*
Småting fra bodyline , en t-shirt, en cardigan, 4 par øjenvippet og 2 halskæder.

Har endda indrettet en særlig afdeling til lolita i min garderobe. (Der hvor mine cosplays plejer at hænge, men de gemt ned i en kasse under sengen D: når jeg alligevel kun bruger dem 4 gange om året..)

Og lige en lynhurtig sammensætning;

Giv mig en ny headbow ;_;

Mine nytårsforsætter i år er: at jeg vil tage mig sammen i Tysk, få snakebite(bliver næste uge), gro mit hår langt, blogge oftere, spare op og finde en kæreste :D
(det sidste er pt. ikke noget der haster, når man først har vennet sig til at være single, er det sgu fedt nok ^_^)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...