mandag den 31. januar 2011

.

Har haft feber og hostet helt sindsygt de sidste par dage, hvilket bare kommer SÅ upraktisk, da jeg skal have lavet min nye piercing idag, og ved at når mit immunforsvar i forvejen er lavt, kan det medføre til at piercingen er længere tid om at heale, eller at jeg er længere tid om at blive rask, eller meget sandsynligt begge dele. Men har tænkt mig at få den lavet idag uanset hvad, så må det hedde 2 kilo makeup og 3 kilo feber nedsættende piller, og så lige holde vejret i alt den tid jeg er derinde.

Og nu til noget andet, like OMGOMG! Jeg har fået en formspring:
skynd jer ind og stil mig et spørgsmål, så jeg kan få lov at lege famous her i mine sygedage!

Og til noget helt andet. Det er jo snart fastelavn, og i den anledning har jeg købt 2 nye kostumer. En lille smule fjollet I know.


Har samlet på kostumer siden jeg var helt lille, og synes liiige jeg manglede et sygeplejske kostume og et militær kostume til samlingen, haha.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...