lørdag den 29. januar 2011

Dadadamba

Er virkelig blevet dårlig til det med blog titel'er. D: tror at jeg fremover skrive "." eller noget i den stil.

Nå men, i den her uge har brugt alt for mange penge o.o Det startede da jeg kom i tanke om koden til mit mastercard, og vupti havde jeg brugt noget der ligner 1200 kr. på 1½ dag. Typisk mig.


T-shirt, nudler, vanter, hårbørste, hair color remover + rød hårfarve.



Faldt også over de her sko fra Deres, tror det er første gang jeg køber noget i Deres inden for de sidste 5 år, haha. Hader dog at man kan se mærket "hummel" på dem, så tror jeg maler det over.

Udover at shoppe har jeg mishandlet mit hår, som faktisk gik ret så godt!! Trods hovedpine efter alt det stads havde siddet i sammenlagt flere timer.

Før: (tirsdags)


Efter: (Idag)


Har brugt noget halløj fra føtex til at skylle så meget som mulig af mine sorte og røde rester ud, og så forsøgt at farve det hele rødt. D: man kan stadig se spor fra det sorte, men synes helt sikkert at det hjalp! Hair B4 hed det, kan heller sikkert anbefales.

Iaften skal jeg på Obscene i Roskilde, hvilket jeg glæder mig sindsygt meget til, savner mine venner! ;_; (som jeg ikke har set siden fredag morgen - oh lol)
På tirsdags skal jeg have lavet Snakebite, jeg er dog lidt bekymret for hvad min chef og forældre vil sige, men håber ikke de tænker over det. Regner også med at have kugler i, istedet for ringe, så det bliver så fremtrædende.

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...