onsdag den 19. januar 2011

Ohoh, det er onsdag!

Dejlig afslappende onsdag idag, har ikke de store planer. Har også haft virkelig ondt i halsen de sidste par dage, så det gør det mere overskueligt bare at stene rundt derhjemme.

Se hvad jeg fandt på biblioteket *w*


Tror min drømmekæreste er typen der ville være frisk på at holde årsdag ved at se Mummitroldende og drikke rødvin :) det ville fandme være en win kæreste!

Udover det fandt jeg nogle støvler jeg har kigget efter længe, sat ned fra 1400 kr. til 700 kr., og det var sidste par i butikken, så måtte bare købe dem!
De passer også perfekt til mit Nico Robin cosplay, og til min ide til Zombie Crawl.


Ellers er der ikke sket meget mere spændende idag. Jo, vi havde idræt i skolen. Fuck hvor jeg hader det! Idræt burde VIRKELIG være valgfrit.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...