mandag den 17. januar 2011

yup, jeg er skør!

Stille og rolig mandag aften idag, jeg burde egentlig lave lektier, men kan ikke rigtigt tage mig sammen for tiden. :/ jeg tror jeg bliver på skolen efter vi har fri imorgen, så jeg er sikker på at få indhentet det hele ^^

Yay for rød fakta t-shirt

Igår fandt jeg en super fin rævepels oppe i stuen. Mine forældre er ved at støvsuge min mormors hus, og der dukker så mange mærkelige ting op hele tiden. Men synes det ville være synd at sælge ræven videre, da jeg havde helt ondt af den D: er meget i imod rævepels, da jeg af en eller anden grund forguder ræve, så nu har den stakkels døde ræv fået plads på mit værelse *w*

For lige at være lidt skør, mine yndlings ræve fra tegnefilm:

Mille og Mikkel fra Mads og Mikkel:



Robin Hood og Lady Marion fra Robin Hood



Ræv fra Dyrene i Lilleskoven



^_^


1 kommentar:

  1. Udover dine allerede nævnte kære ræveafarter må jeg lige tilføje;

    Fox McCloud & Krystal fra Nintendo's digitale spilunivers, som er StarFox!;)

    Nært Nytårlige hilsner Nintendo-nørden:)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...