mandag den 24. januar 2011

Mandag igenigen.

Holy s***, tiden går hurtigt. Det var da helt ekstremt.

Denne her weekend har været super lang, jeg sov hele søndagen væk stort set.
Fredag var jeg i byen her i Roskilde, og lørdag var jeg på arbejde i over 8 timer! + at jeg var til en fest igen lørdag aften, med fri og dødsens farlig bar. For første gang i lang tid endte jeg i hegnet. Oh no.
Men, fik snakket med min eks igen for første gang i 2 uger (det længeste vi ikke har snakket sammen på 1½ år). Det var total ligesom at være nyforelsket, så han endte selvfølgelig med at sove hos mig, oh lol.
Men han har vidst en kæreste nu + jeg er ret vild med en anden, så jeg tror vi glemmer alt om det og mødes igen om et halvt år. Thats my plan ^w^

Idag skal jeg være i skole fra 8:05 til 15:25 og på arbejde fra 16:00 til 21:15, + jeg har en tysk aflevering for til imorgen jeg SKAL have lavet. Jeg kommer til at dø.

Igår stødte jeg på VERDENS største luksus problem. Jeg sider klokken 10 om aftenen, og har lyst til at shoppe. Sidder på forskellige af mine yndlings sider, men kan ikke komme på noget jeg mangler. Altså, jeg ved slet ikke hvad jeg skal shoppe! Det er fandme et sygt luksus problem. Jeg er helt i panik D: der er løn igen om en uge, og jeg har stadig halvdelen af min sidste løn tilbage, burde man begynde at spare op? Det ligner mig slet ikke. o.o

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...