tirsdag den 18. januar 2011

Nyt banner! (eller ikke)


Har længe gerne ville have et nyt banner til min blog, men da jeg ikke selv kan tegne er det ikke rigtigt blevet til noget. Men kedede mig i tysktimen idag, så fuck it - jeg tegner det selv 8D ej, det er kun en skitse, håber på at finde en der kan tegne et ordenligt banner for mig engang.

Banneret er stærk inspireret af Zarsu's banner, dog med andre karakterer d:

Fra venstre imod højre:

Nico Robin fra One pice, min main i wow + pet, Totoro,
mig i Godzilla Kigurumi, Pikachu, Edward Scissorhands og Hazzel fra Watership Down.
elsk på dem alle, og elsk på mine *host hoooooooost host* fantastiske paintskillz.

Og til sidst et billede af min Chucky dukke med paryk på:

bare fordi jeg har/havde en fin væg ^_^

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...