mandag den 14. juni 2010

Et indlæg uden billeder ö

Det er lige gået op for mig, at samtlige af mine indlæg indeholder et hav af billeder! Hvilket jeg personligt også synes er vigtigt en i en blog, så det ikke bare er kedelig læsning, men denne her gang vil jeg faktisk prøve, bare at lave det til kedelig læsning :)

Den her uge bliver den mest kedelig uge længe, jeg skal lave Dansk Historie opgave, som de fleste nok har hørt om, eller selv har været igennem. Jeg skal analysere et H.C.Andersen eventyr, og det skal fylde 8 sider, shit.
Min plan er at skrive 1½ side om dagen, på den måde kan jeg nå at lave konklusionen i weekenden, og aflevere mandag.
Damn den opgave, men skal bare tænke positivt, at jeg nu på mandag, officielt har klaret 1g. Med et gennemsnit der er højre end mit fravær :) Yes sir! (Fravær: 5,5%, gennemsnit: 6,5, gennemsnit for afsluttende fag i år: 9,4!!)

En anden sjov ting jeg lige vil skrive om, er mit forholdsvis nye job i Fakta! Jeg er blevet utrolig glad for det! Jeg anede at jeg kunne hygge mig så meget med at bruge min dag på at sætte varer på plads og sidde i kassen. Det gode ved jobbet er, at selvom det er fysisk hårdt i længden, så er det ikke mentalt hårdt! Så det er derfor jeg ikke føler det livet af mig, som jeg har prøvet med andre jobs.
Det kan godt være jeg sover som en sten, men jeg har stadig tid til at være social senere på dagen :)
Her igår var der ekstra meget kaos, vi havde 3 gange så mange kunder som vi plejer at have om søndagen, takket være en masse gode tilbud, og selvfølgelig valgte begge kasseapparater at gå ned, så vi måtte lukke butikken midt i det hele, og jeg fik lov at cykle op i en anden Fakta i nærheden, som lige pludselig blev overvæltet af kunder, oh shit! >_>'
Men min plan er nu, at gøre migselv til yndlings ungarbejder dernede, så jeg har en bedre chance for at få lov til at blive når jeg bliver 18, så gode råd til at være yndling i et supermarked modtages!

Så, her ligger jeg i min seng og skriver, og har allermest lyst til tøseaften, kæreste besøg, eventyr og drukture, men er tvunget til at skrive opgave hele ugen.. Jeg har endda byttet alle mine vagter væk på arbejdet i den her uge, så det kommer jeg også til at savne ;_;

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...