torsdag den 17. juni 2010

Lad det blive mandag ~

Frels mig for den fandens Dansk Historie opgave, jeg er knap nok halvvejs, og skal være færdig mandag. (#¤%&/)
Jeg prøver at holde humøret oppe ved at tænke, at på mandag er mit liv officielt perfekt, og på mandag klokken 8:05 er jeg nok den lykkeligste på jorden, og på mandag er jeg i teorien 2g'er!
Sååå, nogen der vil med i byen på onsdag og fejre at vi overlevede året? XD

Gik lige op for mig jeg næsten ikke har nogen billeder af mig selv i min blog hvor jeg ser forholdsvis "normal" ud (altså uden cosplay og andet tingeltangel), så here we go:

Er faktisk blevet klippet for nylig ^^
Til gengæld er min røde hårfarve ved at vokse ud og falme, nooo ;_;

Min søde kæreste der kom forbi og besøgte mig under min benhårde opgave skrivning:

(Han spiller ikke violin, han har bare fået lov at låne den til et Brooke cosplay, han skal have på til genki XD)

1 kommentar:

  1. Yayaya gogo Brook! :D :D (Fint at jeg selv måtte cykle over med den skide violin -_-' Min mor var ved at få et anfald hver gang hun faldt over den.)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...