lørdag den 5. juni 2010

Smykker :-)


Ihh, jeg vil have nye smykker (og et nyt ur)! *w*

Jeg savner at have flere forskellige smykker at vælge imellem når jeg har lyst til at være fin, men min smykkeskuffe er stort set tom fortiden :/
Er begyndt at blive helt vild med steampunk smykker *_*, i det hele taget bare steampunk! Synes bare det er sjælendt at man ser nogen gennemføre det ordenligt, så det er derfor jeg ikke selv tør kaste mig ud i det ^^'
Udover det er jeg på jagt efter et nyt ur, da jeg ikke må have min mobil fremme på hverken arbejde eller i timerne, og det er mega upraktisk ikke at vide hvad klokken er xD
Ur fra www.smykkegave.dk 300 kr.

Steampunk halskæde fra www.theblacksheep.dk 475 kr.
Steampunk halskæde fra www.theblacksheep.dk 500 kr.

Steampunk ur fra www.theblacksheep.dk 1400 kr.

Halskæde fra www.theblacksheep.dk 400 kr.

Halskæde fra www.blackno1.dk 369 kr.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...