lørdag den 12. juni 2010

Freaking happy again :)


Da jeg vågnede i morges var jeg ret så nedtrykt, som man kan læse i mit forrige indlæg, så besluttede mig for at lave noget praktisk, så Dina fik en ny face up, så hun endelig kunne prøve sin nye wig!

Faceup sæt! Består af: Farveblyanter, MSC(bruges til at forsejle og beskytte dukken), pastelfarver + kniv), vandfarver, pensel og til sidst noget gennemsigt blank maling af en art, jeg bruger til hendes læber.

Her er så resultatet! I forhold til at det er mit 4. forsøg, og at jeg ikke har lavet faceups i snart et år, er jeg meget godt tilfreds.

Sidder og ser pæn ud på mit klaver :)

Happy ending... :) / falsk alarm

Det bedste der overhovedet kunne ske, min kæreste, som slog op i går aftes, kom forbi idag for at snakke om det hele, og sagde han fortrød at han slog op, og vi fandt ud af en løsning :)

For ikke at gå for privat, kan jeg sige at det meste har været min skyld, jeg har været alt for glad for ham, og har været hjemme hos ham stort set hver dag, jeg har fuldstændigt lagt alle mine venner til side det sidste halve år, og er derfor blevet alt for afhængig af ham! Men det skal der laves om på, min kommende sommerferie skal bruges mindst lige så meget på min venner, som på ham :) Guys I love u all! (Især; Nadia, Stark, Akuma, Damien, Lasse, Anja, Sandra, Alex, Niels, Bertil, Kent, Adam, Eva, Magnus, Ups.. og flere endnu)

Så, ikke noget singleliv til mig pt., det var da dejligt :)

Lige et happy ending billede <3>
(folk skal lige vide, at det ikke ligner mig at tage sådan nogle billeder, og ligge ud offentligt, da jeg selv hader folk der gør det, men kunne ikke lade være! God jeg er dobbeltmoralsk..)

4 kommentarer:

  1. Prut på dem der bliver helt "åååh neeej" og offendet over kyssebilleder - de er søde og viser bare folk, at man er glade for hinanden. Hvis folk ikke kan lide det, må de bare klikke videre. Og jeg er glad for, at I fandt en løsning, og du er glad igen... ♥ ^^

    SvarSlet
  2. Årh, hvor er jeg glad på dine vejne! Det var faktisk det samme der skete for mig og min kæreste, dengang vi slog op - vi gik i skole sammen og sås bare alt for tit. men nu er vi kærester igen :)

    Håber du har det godt!
    - Betina Lerche Johansen.

    SvarSlet
  3. Og godt i fandt ud af det ^^ Tror jeg så Lund oppe ved Kino Ros torv?
    Dina er rigtig fin ^_^

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...