onsdag den 30. juni 2010

Roskilde + NYE STØVLER *w*

Det er super fedt at være på Roskilde! Jeg tager hjem og sover cirka hveranden dag for at komme i bad og få opladt min mobil, så doven er jeg.
Min camp ligger i L, og min kærestes i M, så det er super nemt at finde hinanden :) og både M og L ligger tæt ved indgang Øst og Arena, så det er virkelig luksus!

Idag fik jeg løn, 4500 kr., jeg har godt nok også arbejdet meget!! (det kan man regne ud, når jeg kun får 53 kr i timen...)
Men tog en pause fra Festivalen og tog til København med min kæreste for at købe mine drømme støvler ^_^
Det var butikkens sidste par, og jeg kunne passe dem!

1000 kr.


Men jeg må smutte nu, skal skylle min hårfarve ud og tilbage til festivalen ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...