tirsdag den 1. juni 2010

If I was a rich girl *w*

:D
Der er alt for mange ting jeg ville ønske jeg havde råd til for tiden, den her måned skal bare gå super hurtig så jeg kan få løn igen i en fart!

En lille liste over ting jeg SKAL have købt i sommerferien:
(gælder kun de første 4..)

1. Sorte extensions (Jeg savner at have langt hår alt for meget :/)

2. Ny mobil (mangler jeg egentlig ikke, men den jeg har nu er alt for gammel)

3. Skolebærbar (ellers overlever jeg ikke 2g D:)
4. Fake latex jakke fra www.theblacksheep.dk (bare fordi den er lidt nice XD)

Udover det så kunne jeg godt tænke mig:

5. En ny kigurumi

6. Nogle nye t-shirts

7. En ny Ipod hvor man kan se musik videoer!!

8. Nye GODE høretelefoner

9. Et spejlrefleks kamera (dyrt suk, men bliver jo 18 en dag)

10. Nye støvler/sko (i fake latex XD)

11. Ny hårfarve --> skrig rødt

12. Piercinger i kinderne (får jeg aldrig lov til af min chef ;_;)

13. Gamer computer, så jeg kan komme videre i wow xD

14. Flere DVD'er!!!

More to come..


1 kommentar:

  1. Nooo! Ikke piercing i kinderne! Det er så grimt! Dx

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...