torsdag den 24. juni 2010

Hva' så Roskilde! 8D

Roskilde festival starter om 2 dage! WRAH! Det bliver mit 7 år i træk, så synes selv jeg er lidt hardcore 8DD
I år regner jeg med at sove derude, hvilket jeg ikke har gjort de andre år, da jeg alligevel bor 20 minutter væk på cykel, så glæder mig bare endnu mere! *w* Skal nemlig ligge i camp med min dejlige klasse :)
Det der gør i år endnu bedre, er at jeg ikke skal arbejde derude! Sidste år arbejdede jeg i en oksebod, hvilket var altaltalt for hårdt.. så i år er det bare dobbeltWIN.

Jeg har endelig fået RIGTIG sommerferie, og har dermed pakket alt mit skole gejl langt væk.. og nøøj hvor har jeg alligevel været flittig med at tage notater~ O_o men hvor er det alligevel dejligt at se et TOMT skrivebord, hvor der snart skal laves cosplays!


Jeg var også op i byen idag, for at hjælpe min lillesøster med at købe tøj til hendes nonfirmation, og selvfølgelig endte jeg med også med at købe noget til mig selv, til trods for jeg ingen penge har fortiden...


... en kjole fra Sisterspoint til 50 kr., kan ikke bestemme mig for om jeg synes det er mega fed, eller virkelig gyselig, men den var så billig at jeg var nødt til at købe den XD

- og til sidst tillykke til alle jer med huerne ^_^

2 kommentarer:

  1. Hvis du bruger kjolen ordentligt, så er den mega sød n__n.. men kræver også de rette accessories

    SvarSlet
  2. Oh my den kjole har jeg også! Bare en smule anderledes og fra Gina Tricot! Og det er sandt. Den skal accessorises xD

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...