lørdag den 12. juni 2010

Please don't leave me..

Jeg er helt lost og blank lige nu.. men kæreste slog op i går aftes, over sms endda.. og imorgen har vi været sammen i 7 måneder.
Har ikke kunne rygge mig fra sengen i 14 timer nu.., det værste er at jeg har haft mareridt hele natten om ham, hvordan han kyssede mig igen, og sagde der ikke var noget i det. Mareridt om hvordan jeg har siddet for mig selv, fordi alle hans venner også er mine venner, men jeg ikke rigtigt kan se dem uden at støde ind i ham.
Kan ikke rigtigt bestemme om jeg har mistet et halvt år af mit liv, eller om det er det værste der nogensinde er sket for mig..

Folk er ellers rigtigt søde, jeg blev ringet op 2 gange af folk der havde set det, som ville vide om jeg var okay, den ene var endda min anden ekskæreste. Well, nej jeg er alt andet en okay.
Min bedste ven har lovet at komme forbi i dag, og jeg håber han tager noget is med! Jeg er nemlig virkelig bange for at jeg kommer til at isolere migselv de næste mange uger, så jeg må igang med at tvinge folk på besøg.

Men damn, livet må jo gå videre på et eller andet tidspunkt, jeg skal bare langsomt have ham ud af mit liv. Det værste er nok at vi arbejder samme sted, går i byen samme sted, har samme venner, og mega meget af hans tøj ligger hjemme hos mig. Men det må vel blive en ting af gangen.

4 kommentarer:

  1. Jeg syns ikke at du skal være bange for at møde dine venner, det kan være at det vil være godt. ^^
    Men jeg er rigtig ked af det på dine vegne, men nu må livet jo kun gå vidre! :D

    SvarSlet
  2. Det er jo altid værst den førte uge ;A; håber du får det bedre ~ der findes ikk nogen værre følelse i verden end den du har der ;_;

    SvarSlet
  3. Aaw tak skal i have! nu var jeg rigtig heldig i min situation :) i kan læse det næste indlæg

    Men ja, det er virkelig en af de værste føelser man kan have.. ö

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...